Heboh..!! Semalam Belum Redha Video Aksi 'tarian gelek' Menghairahkkan Anak Normah Damanhuri Kembali Dengan Video Yang Lebih MENJIJIKKAN !

Panas! Giliran Anak Normah Damanhuri Pula Buat Video Lucah ! Kerja Gila! Dia Gelek Dan Tunjuk Punggung Sampai Macam Tu Sekali! Akhir Zaman!!

Jika sebelum ini anak lelaki kepada pelakon veteran Normah Damanhuri mencetuskan kontroversi panas apabila tersebar gambar bercium dan separuh bogel serta nama kedai shisha yang lucah namun kali ini anak perempuan beliau pula cetuskan kontroversi panas.


Anak perempuan Normah yang dikenali sebagai Liana Rosli dikecam netizen gara-gara beraski lucah dalam video yang dimuat naik di laman Instagram miliknya untuk mempromosikan produk jamu miliknya. 


Anak keempat Normah itu dilihat sengaja menayang sebahagian payudara selain beraksi ghairah dalam video berdurasi 50 saat itu.


Susulan itu, Normah telah mengeluarkan kenyataan berhubung isu ini. Menurutnya, tindakan anaknya itu hanya sekadar mempromosikan produk jamu yang diusahakan. 

"Bagi saya ini soal perniagaan. Kalau ada yang salah anggap, itu terpulang kepada penerimaan masing-masing. Saya bukan nak menyokong perkara tak elok, tetapi saya melihat perkara itu dari sudut positif.

"Saya percaya setiap ahli perniagaan ada cara dan strategi tersendiri untuk mempromosikan produk mereka. Malah, setiap daripada mereka tampil dengan idea masing-masing. Apa yang penting sekarang saya lebih mengetahui apa yang dilakukan anak.

"Kalau bukan dia yang nak memajukan perniagaan sendiri, siapa lagi? Dalam masa sama saya tetap menegur dan menasihati," katanya.
Liana%2B2.png




Normah turut menjelaskan bahawa dia tidak menyangka video tersebut telah mengundang reaksi negatif netizen. 

"Saya tahu dia merakam video itu, tetapi tak sangka pula ia boleh menjadi viral. Apabila membaca setiap komen yang ditinggalkan peminat, saya malas nak ambil tahu. Bukan apa, saya pun pernah dikecam dengan peminat gara-gara isu tudung, tetapi saya tak suka nak menjawab. Hanya Allah SWT yang lebih mengetahui niat dan segala tindakan yang kita lakukan," katanya.
Biarpun perkara tersebut dianggap keji oleh netizen, bagi Normah dia tidak akan mendiamkan diri dan akan menegur segala kesilapan anaknya. 

"Memandangkan semua anak-anak rapat dengan saya, jadi mereka sentiasa memaklumkan apa yang dibuat. Kalau betul, mereka akan mengakuinya, cuma disebabkan saya malas nak bersuara, banyak pihak menganggap saya seperti merestui apa yang dilakukan mereka.

“Saya memang sentiasa menasihati mereka. Jika ada yang keterlaluan, saya meminta mereka untuk lebih berhati-hati. Ini kerana orang tetap mencari dan bertanya kepada saya," katanya.
Liana%2B3.png


Berikut video yang mencetuskan reaksi negetif dari netizen yang dimuat naik oleh Liana di laman Instagram miliknya. 
Berikut video yang mencetuskan reaksi negetif dari netizen yang dimuat naik oleh Liana di laman Instagram miliknya. 

KLIK GAMBAR DIATAS UNTUK TONTON VIDEO



Heboh..!! Semalam Belum Redha Video Aksi 'tarian gelek' Menghairahkkan Anak Normah Damanhuri Kembali Dengan Video Yang Lebih MENJIJIKKAN ! Heboh..!! Semalam Belum Redha Video Aksi 'tarian gelek' Menghairahkkan Anak Normah Damanhuri Kembali Dengan Video Yang Lebih MENJIJIKKAN ! Reviewed by Unknown on 04:41:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.