[Video] Pasangan Di Buru Selepas Muat Naik Video 'Henjut' Di BingoLive


Dulu heboh mengenai pasangan yang melakukan seks di dalam Aplikasi Smule, namun kini timbul pula isu mengenai pasangan baru yang melakukan hal yang sama di dalam Aplikasi BingoLive pula.

Seorang gadis yang merakamkan dirinya secara live melalui Applikasi BingoLive sedang melakukan hubungan seks bersama kekasihnya telah di kecam Natizen.

Gadis yang masih di dalam siasatan itu dikatakan sedang melakukan hubungan seks bersama kekasihnya di dalam sebuah bilik.

Video yang di muat naik di laman sosial pada 27 Februari lalu dikatakan mendapat pelbagai kritikan dan kecaman daripada para Natizen yang menontonya.

Beberapa laporan polis di katakan telah di buat berhubung isu pasangan itu, dan pihak polis kini di katakan sedang memburu kedua-dua suspek.

Apa itu BigoLive?

BigoLive merupakan Live video streaming social network yang boleh menunjukkan bakat dan minat anda melalui Applikasi tersebut secara langsung.

Namun, apa yang di lakukan oleh gadis di dalam video ini mungkin sudah melampau. Anda saksikan sendiri.


[Video] Pasangan Di Buru Selepas Muat Naik Video 'Henjut' Di BingoLive [Video] Pasangan Di Buru Selepas Muat Naik Video 'Henjut' Di BingoLive Reviewed by Unknown on 10:11:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.